Bár a riasztótechnikával foglalkozó vállalkozásom már régóta fut, hálistennek sikerrel, most úgy hozta az élet, hogy más területeken is próbálkozok. A gasztronómia színterére lépek majd és ennek kapcsán kellett ismét céget alapítanom. A grossoffice.hu volt, aki segített a cégalapítás lépései felidézésében, ugyanis egy kicsit berozsdásodott a tudásom, mire újra szükségem volt rá.
A riasztókkal az elsők között kezdtünk el foglalkozni az országban. Egy olyan iparágban, amivel együtt növekszik az üzlet nem nehéz lépést tartani, hiszen magam is meghatározója vagyok a lokális fejlődésnek. Azonban egy olyan területen, ahol tapasztalatom még nincs és bár felmértem a piacot, mégsincs gyakori élményem, sokkal nehezebb elindulni. Ezért nagyon fontosnak tartottam, hogy legalább az alapvető lépésekkel ne kelljen bajlódni, hanem szépen induljon el a vállalkozás pontosan úgy, ahogy kell. Ezért kerestem fel a grossoffice.hu-t, hogy ehhez minden szükséges segítséget megkapjak.
Ez egy olyan ügyvédi iroda, ahol a cégalapításban, a céges adatok módosításában tudnak segíteni, vagy még akár székhelyszolgáltatás terén is számíthatunk rájuk. Ez azt jelenti, hogy egy olyan komplex indító csomagot adnak egy induló vállalkozás számára, ami valóban stabil alapokat épít. Ehhez már csak egy megbízható könyvelő kell – amire már ők is felhívják a figyelmet a weboldalukon -, aki mindent intéz, kiszámol és tanácsokat ad az adózás kapcsán.
A grossoffice.hu oldalán a cégalapítás lépései a félreértések elkerülése végett pontonként össze vannak gyűjtve, hogy mindenki végig olvashassa és megismerjen minden részletet, mielőtt úgy dönt, hogy beleugrik. Persze, ha valaki felveszi velük a kapcsolatot e-mailen, vagy telefonon keresztül az is működik, mert közvetlenül tőlük is megkaphatunk minden infót. Csak én szeretek jól felkészülni már az elején, mert úgy érzem, hogy akkor tudok igazán jó kérdéseket feltenni, ha már van egy alapvető ismeretem a témával kapcsolatosan.
A cégalapítás lépései egyszerűek. Fel kell keresni egy jó könyvelőt, akivel érdemes jól átbeszélni a céljainkat. Milyen vállalkozásról van szó, milyen profillal és várható bevétellel, hányan akarunk benne lenni, stb. Ezek alapján pedig ki tudjuk választani, hogy melyik volna a leginkább racionális választás a vállalkozás jogi formáját illetően. Ezt követően jön képbe a grossoffice.hu ügyvédi csapata, akik a jogi kereteket is megteremtik nekünk ahhoz, hogy elindulhassunk a cégünk. Ki kell töltenünk egy adatbekérőt, amin mindenre válaszolnunk kell a vállalkozással kapcsolatosan, meg persze a személyes adatainkra is szükség lesz. Amikor pedig mindez kész, akkor ők el tudják készíteni az alapító okiratot, amivel lehet menni a cégbírósághoz, hogy bejegyezzék a vállalkozást. Ennyire egyszerű az egész. Persze ezután vannak még teendőink a NAV felé, vagy mondjuk bankszámlát kell nyitni, de ezekre mind-mind felhívják a figyelmet a weben és persze személyesen is, a cégalapítás alkalmával.
Keressétek hát ti is őket, ha a cégalapítás lépései között már a megvalósításhoz értetek. Érdemes!